איך מתבצע ניתוח הרמת חזה

ניתוח להרמת חזה הוא ניתוח שנעשה משיקולי אסתטיקה בלבד ואין בו צורך רפואי כלשהו. נשים רבות מעוניינות לבצע את הניתוח המדובר על מנת להחזיר לעצמן את מראה החזה כפי שהיה להן בצעירותן עוד טרם הם ילדו, הניקו ועוד. חשוב מאוד לדעת שצניחת שדיים איננה נגרמה רק בשל הנקות והריונות, אלא לא פעם מדובר על תוצאה של הזדקנות העור ושל אובדן האלסטיות שלו. לעיתים הדבר נובע משדיים גדולים וכבדים או מדיאטות קיצוניות שהאישה מבצעת פעם אחר פעם. לעיתים הסיבות הן תורשתיות.

 

תהליך הניתוח

חשוב לדעת כי ניתוח להרמת חזה רצוי לעשות רק לאחר שהסתיים פרק הלידות שכן, כל לידה והנקה עלולה לפגוע בתוצאות של הניתוח. טרם מבצעים את הניתוח יש לבדוק באופן אובייקטיבי האם השדיים אכן נפולים. פגישה עם מנתח פלסטי שתבחרי תסייע לך בבדיקת הנושא המדובר. אם אכן המנתח בדק ומצא כי השדיים נפולים, תתבקשי לומר מהן הציפיות שלך מהניתוח והמנתח יסביר לך כיצד מתבצע הניתוח ולאיזה תוצאות ניתן לצפות וכן איזה סיכונים כרוכים בו.

לפני הניתוח מבצעים בדיקות דם ולא פעם גם ממוגרפיה, צילום חזה, בדיקת אא"ג ועוד. אין לעשות דיאטה חריפה לפני הניתוח וכשבועיים לפני הניתוח יש להפסיק לעשן, להפסיק ליטול כדורים לדילול דם וכן לא להיחשף לשמש.

ההרדמה לניתוח לרוב תהיה באמצעות הרדמה כללית שדורשת הנשמה אולם, במקרים שבהם המנתח יחליט שניתן לבצע את הניתוח באמצעות חתכים קטנים ומעטים הוא יבחר בהרדמה מקומית בתוספת טשטוש. ניתוח הרמת חזה שנפול במקצת יתבצע באמצעות חתכים קצרים ומעטים יותר מניתוח הרמת חזה של זה שנפול מאוד. במקרה הזה המנתח יעשה חתך מסביב לעטרת הפטמה, יאסוף את העור הרפוי באופן שמרים את החלק התחתון של השד, יוודא שהפטמה ניצבת במקום הטבעי שלה, יסיר את עודפי העור ויתפור את החתך שמסביב לעטרת הפטמה. לאחר ניתוח להרמת חזה שנעשה באופן זה נותרת רק צלקת אחת מסביב לעטרת הפטמה.

אם מדובר על חזה שנפול באופן משמעותי יותר, אי אפשר להסתפק רק בחתך מסביב לעטרת הפטמה ויש להוסיף עוד חתך מעטרת הפטמה כלפי מטה, עד לקפל שמתחת לשד וזאת בכדי שהמנתח יוכל להדק בצורה טובה יותר את מעטפת העור שמתחת לשד. ניתוח זה מותיר אחריו שתי צלקות: הן מתחת לפיטמה והן לאורך השד.

 

כיצד לבחור מומחה לניתוח הרמת חזה?

בכדי שניתוח הרמת חזה יתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד לבחור את המנתח הפלסטי שיבצע את הניתוח בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר, כל אישה מעוניינת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בתום הניתוח ועל כן, אין להתפשר על כל מנתח באשר הוא, אלא יש לבדוק האם המנתח עוסק בתחום כבר שנים רבות, האם הוא ביצע לא מעט ניתוחי הרמת חזה בהצלחה, האם יש לו המלצות וכן מוניטין בתחום. מלבד הבירור המדובר, חשוב מאוד לקבוע פגישה עם המנתח על מנת להתרשם ממנו, חשוב מאוד להרגיש בנוח עם המנתח, להרגיש שניתן לסמוך עליו, שהוא אמין ומקצועי וכי היחס שלו למטופליו הוא אדיב ואישי.

אם אתם מעוניינים לקרוא מאמר מקיף אודות איך לבחור כירורג פלסטי עבור ניתוח הרמת חזה לחצו על הקישור.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.