כל מה שמעניין לדעת על מתיחת פנים בחוטים

טיפולי האסתטיקה עוברים שינויים והקדמה מסייעת לך לקבל תוצאות טובות ובטוחות יותר. העובדה שישנה עלייה בתוחלת החיים אינה אומרת שהגוף יודע לעצור את הזמן. הרצון להמשיך להתנהל כרגיל ולהרגיש בנינוחות, בכל מקום ושעה, הוביל להתפתחות רבה בענף ומכאן לטיפולים מתקדמים. אחד מהטיפולים הוא מתיחת פנים בחוטים ובכתבה זו נבחן מהי השיטה, למי היא מתאימה וכיצד הטיפול מתבצע.

מהי מתיחת פנים בחוטים?

עור הפנים נוטה באופן טבעי לשקוע. עם השנים העור מאבד מהגמישות שלו, יש בו פחות קולגן ולאט, לאט מתקבל מראה של פנים מבוגרות לרבות שקעים מתחת לעיניים, קמטים וקמטוטים בצידי הפנים ועוד. טיפולים רבים באים לעצור את הזמן. לשפר את הנראות הכללית של עור הפנים ותוך כדי להעניק מראה צעיר אך טבעי.

טיפולי מתיחת פנים בחוטים מתבצעים על ידי תפירה ושימוש בחוטים שמשמשים לניתוחים, אלו שנספגים בעור ומשתחררים באופן טבעי עם שאר הפסולת של הגוף. המתיחה נעשית על ידי רופא המומחה בתחום זה וכדי להבין לאיזו תוצאה ניתן להגיע אפשר למתוח את העור מול המראה ולראות את ההבדלים. כמובן, לפני תחילת הטיפול וקבלת ההחלטה לעבור את המתיחה, הרופא יבצע הדמיה של התוצאה לה אפשר לצפות.

מי רשאי לבצע את המתיחה?

את הטיפול יבצע רופא אשר התמחה בתחום האסתטי ובטיפולים מסוג זה. עלייך לבחון את הגורם המטפל (או המטפלת), לבדוק מהו הניסיון הקודם שלו, לבקש לראות תמונות של לפני ואחרי ואף לשוחח עם מטופלים קודמים. בנוסף, כדאי לבדוק מי יעמוד לרשותך לאורך כל הדרך כאשר למרפאות מקצועיות יהיה צוות של אנשים והזמינות לאחר המתיחה תהיה גבוהה.

מבחינת האישיות שלך, ההחלטה לבצע את המתיחה היא החלטה אישית הנובעת לרוב מרצון לגיטימי לשפר את מראה עור הפנים. אין כל צורך לתת לזמן לעשות את שלו ובמיוחד לא בעולם המודרני בו ישנם פתרונות יעילים וזמינים.

מתיחת פנים או הזרקות?

אחת השאלות שיכולה לעלות אצלך היא האם לא עדיף לבצע הזרקות על פני מתיחה בחוטים. שתי השיטות יכולות להעניק לך מראה צעיר יותר, אך את ההזרקות יש לבצע לעתים תכופות יותר והן מחזיקות מעמד לתקופה קצרה בהשוואה לטיפול המתיחה. אם יש לך דילמה, מומלץ להתייעץ עם הרופא שיסביר לך את היתרונות שבכל אופציה וייתן לך מידע שיעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך.

האם הטיפול מחזיק מעמד לתמיד?

טיפול המתיחה בחוטים נעשה תוך שימוש בחוטים המיועדים לניתוחים. לאורך הזמן הם ימסו אל הרקמה והגוף ידע לפנות את השאריות החוצה. תהליך ההמסה נמשך בין חצי שנה לשנה וחצי. המראה של המתיחה יתפוגג עם הזמן ובקצב איטי מאד. התוצאות של הטיפול יכולות להיות מרשימות, החזרה למראה הראשוני אורכת זמן והיא הדרגתית ולא נעשית ביום אחד. עם זאת, המתיחה לא תחזיק לעולם ועד.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.