המסת שומן בקור מחיר

התפתחות הטיפולים הקוסמטיים הובילה גם לטיפולי המסת שומן. אחד הטיפולים המתקדמים הוא המסת שומן בקור והוא מתאים לכל מי שרוצה להיפטר משאריות השומן. גם אנשים שאין להם עודף משקל יכולים להילחם באזורים אשר מסרבים לרדת. לשם כך נדרשת התערבות חיצונית וזו אינה חייבת להיות כירורגית או כואבת אלא להפך.

טיפול המסת השומן מתבצעים בלי הרדמה וללא התערבות כירורגית. הם נחשבים ליעילים במיוחד ונדרשים עד שלושה טיפולים כדי ליהנות מהתוצאות. הקור גורם להרג של התא השומני וזה נשטף מהגוף לאחר תקופה של כשישה שבועות מיום הטיפול. לאחר תקופה זו ניתן לבצע טיפול נוסף ואם יש צורך יתבצע גם הטיפול השלישי. לאחר ארבעה עד שישה חודשים ניתן יהיה לראות שינוי באזור.

מתי כדאי לבצע המסת שומן בקור

כפי שציינו, המסת השומן אינה מתאימה לאנשים אשר רוצים להשיל משקל רב והיא לא יכולה להחליף דיאטה. היא כן מתאימה לאנשים אשר יש להם עודפי שומן ובעיקר בנקודות מסוימות. לפעמים מצבורי השומן בירכיים, בגב ובבטן אינם מצליחים לרדת, גם לא לאחר שינוי תזונה או בפעילות ספורטיבית. במקרים אלו יש לבצע פעולה נוספת כמו המסת השומן.

ההמסה מתאימה לאנשים אשר רוצים לראות תוצאות תוך חודשים ספורים (כלומר לא מיד) ושמחפשים טיפול שאינו פולשני. הטיפול אינו כירורגי ונעשה על ידי שימוש בקור מבחוץ. הקור מקפיא את תא השומן ובכך משמיד אותו. לאחר מכן הוא יצא מהגוף תוך כחודש וחצי באופן טבעי וללא התערבות נוספת.

המסת שומן בקור מחיר לסדרת הטיפולים

בירור על המסת שומן בקור מחיר יכול להעלות טווח של מחירים ויש לכך סיבה. באופן כללי, המחיר יכול לנוע בין 4,000 ל-8,000 ₪ לסדרת הטיפולים. הפער גדול אמנם אך יש לכך סיבה. הגורמים הבאים יכולים להשפיע על העלויות:

ניסיון המטפל

מטפלים מנוסים יוכלו לבקש מחיר גבוה יותר לעומת מטפלים שנמצאים בתחילת הדרך. הסיבה לכך היא שמטפלים שרק התחילו יצטרכו לצבור ניסיון ולבנות את השם שלהם. אין זה אומר שהם לא יבצעו עבודה טובה, אך יכול להיות שיהיה צורך ביותר טיפולים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

מכשור

גם כאשר מדובר על המסת שומן בקור ישנם מכשירים שונים. מכשירים חדישים יכולים להיות יקרים ולכן אם נעשה בהם שימוש יכול להיות שהצעת המחיר תהיה גבוהה יותר. כדאי לשאול כיצד מתבצע הטיפול ובאיזה מכשיר כדי להבין טוב יותר על המקום ולמה אפשר לצפות.

ההכשרה

ככל שההכשרה של הגורם המטפל גבוהה יותר כך יכול להיות שהמחיר יהיה בהתאם. אין זה הכרחי ולעתים גם מטפלים עם הכשרה מינימלית יבקשו מחירים בטווח הגבוה. מומלץ לברר על ההכשרה של מי שיבצע את הטיפול בפועל ולשמוע על הניסיון האישי שלו עם טיפולים מסוג זה.

דוקטור

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.