איך מתבצע ניתוח עפעפיים?

אם אתם מתבוננים על עצמכם במראה ואתם רואים שהעיניים שלכם עייפות באופן תמידי, חשוב שתדעו שיתכן שניתוח עפעפיים יכול להשפיע באופן מהותי על מראה הפנים שלכם וכמובן על הביטחון העצמי שלכם והדימוי העצמי שלכם. אם אתם שוקלים לעבור את ההליך המדובר, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

 

ניתוח הרמת עפעפיים – במה מדובר?

לפעמים לא די בשינה טובה בכדי לרענן מראה של עיניים כבדות, במיוחד כאשר הגנטיקה והשנים החולפות מותירות את החותם שלהן על העיניים וגורמים לשני תהליכים: תהליך אחד הוא שעור העפעפיים מאבד מהאלסטיות שלו ותהליך שני הוא שכיסי שומן מתחילים להצטבר בעפעפיים. העפעפיים העליונים מתחילים להיראות כמו וילונות והתחתונים כמו שקיות. שני התיאורים שממחישים את המצב העגום של העיניים. ישנם מקרים שבהם הווילונות והשקיות הם לא רק הפרעה אסתטית אלא גם מגבילים את שדה הראייה. הפתרון הוא למעשה די פשוט. במסגרת ניתוח עפעפיים מסירים עודפי עור ושומן מהעפעפיים. בדרך כלל הניתוח המדובר מבוצע בהרדמה מקומית תת

ניתן כיום למצוא שני סוגים של ניתוחי עפעפיים: האחד הוא ניתוח עפעפיים עליונים והוא רלוונטי בעיקר לצורך שיפור הראייה והמראה של העין אשר התדרדרו בשל הזדקנות או גנטיקה. מדובר על ניתוח אשר מתמקד בעפעף העליון ויכול לסייע לעין את התפקוד הרגיל שלה ולספק לה מראה פתוח יותר. ניתוח מסוג נוסף הוא ניתוח עפעפיים תחתונים אשר משמש להעלמת קמטי עור ושקיות ולשיפור המראה של העין.

 

מתי יש צורך בניתוח הרמת עפעפיים עליונות או תחתונות

ניתוח להרמת עפעפיים מיועד לאנשים עם עור רודף או רפוי שיש להם מצבורי שומן בעפעפיים העליונים או התחתונים. הניתוח מתאים לבעלי עפעפיים כבדים שלעיתים גם חוסמים את שדה הראייה. לעיתים ניתן לשלב את הניתוח המדובר עם הרמת גבות. ישנם אנשים אשר בוחרים לעבור בשנות ה30 לחייהם ניתוח הרמת עפעפיים, אך מדובר על מיעוט שכן מרבית האנשים מבצעים את הניתוח המדובר בגיל 40 ועד גיל 80. לא מעט אנשים בגיל 50-60 מבצעים ניתוחי עפעפיים אשר משלבים גם הליכים להרמת גבות או להרמת פנים. בסופו של דבר חשוב לזכור כי ניתוח הרמת עפעפיים הוא לא רק עניין של גיל, כאשר המצב מטריד את האדם מספיק הוא יכול לשקול לעבור ניתוח להרמת עפעפיים.

 

מה קורה בניתוח עצמו?

הניתוח עצמו נמשך כחצי שעה ושהות בחדר הניתוח נמשכת כשעה. הטיפול במצבורי השומן והעור העודף מתבצע באמצעות חתך סמוי מהעין. לאחר הסרת העור והשומן העודפים החתך נתפר והצלקת שתיוותר תהיה מוסתרת. מדובר על ניתוח קל יחסית אשר ההחלמה לאחריו איננה קשה מדי. רבים מדווחים על חזרה לשגרה מלאה לאחר הניתוח, כאשר תוצאות הניתוח אשר מתבצע על ידי מנתח מקצועי ומנוסה בתחום הניתוחים הללו יכולות לשדרג באופן ניכר את מראה הפנים ובאופן ספציפי העיניים של כל אדם. אם אתם מעוניינים לבצע את הניתוח המדובר, חשוב שתבררו אודות מנתח פלסטי מקצועי, מנוסה ומומלץ אשר תוכלו לסמוך עליו כי התוצאות של הניתוח יהיו פנומנליות.

לחץ כאן לקריאה למאמר מקיף בנושא כל מה שחשוב לדעת לקראת ניתוח עפעפיים עליונים.

 

 

 

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.