הורדת שיער לצמיתות: איך זה קורה בפועל?

נשים וגברים סובלים משיער יתר באזורים שונים בגוף כמו גב, בטן, פנים. 

מעבר לבעיה האסתטית, שיש בשיער המיותר, ישנה גם בעיה בריאותית. 

אם עד לפני שני עשורים לא היו קיימים פתרונות ראויים שכאלו לנשים או גברים, הסובלים מהבעיה, אבל כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות רבות להסרת שיער. 

בין השיטות להסרת שיער ניתן למצוא שיטות רבות, כמו, גילוח, קרם , שעווה וכדומה.

לכל אחת משיטות אלו ישנם חסרונות, אשר גורמות לנשים ולגברים, שלא להשתמש בהם, ובין חסרונות אלו ניתן למנות: פצעים, חתכים, כוויות, כאב בזמן העבודה ועוד. 

במאמר זה נברר מהי הורדת שיער לצמיתות? התהליך של הסרת שיער לצמיתות, למי הוא מתאים? משך הטיפול האפשרי, ועוד. 

מהי הסרת שיער לצמיתות? 

הסרת שיער לצמיתות היא שיטה, המסירה את השיער מהשורש, כלומר גורמת למות התאים האלו. 

הרפואה המודרנית מציעה שלוש שיטות כאלו. שיש לציין כי אמנם במכוני הלייזר קיים מושג שכזה הסרת שיער לצמיתות, אך האמת שבכל השיטות, גם היעילות ביותר, אין הסרת שיער במאה האחוזים. 

במקרים מסוימים גם תאים שבעבר מוות יכולים לחזור בעקבות שינוי הורמונלי.

איך מוסר השיער לצמיתות? 

השיער מוסר לצמיתות בכל השיטות הנהוגות כמעט באותה הדרך. 

קרן הלייזר חודרת אל תוך המלנין, האחראי על צבע השערה, ושורפת את התאים, וכך השיער אינו יכול לגדול יותר.

הטיפול בשיטת הלייזר מתאים בעיקר לבעלי עור בהיר, ושיער כהה. אחד החסרונות הגדולים ביותר בשיטה הזו היא, ששיטה זו כואבת ולא נעימה כלל למטפלים, אבל יש שיטות שונות להקלה על הכאב, כמו משחת אלחוש וחומרי קירור, אשר מקלים על הכאב. 

בשיטות אחרות להסרת שיער הפועלות, באמצעות גלי אור ורדיו, אך היא ללא כאב כלל בזכות עומת האור הנמוכה. 

אחת השיטות, שנחשבות ליעילות ביותר, היא מתבססת על העובדה, שאם מונעים מהשערה לחיות היא לא תחיה. 

בשיטה זו מחט חודרת אל תוך עומק השערה עד לנימים, ומנתקת את השיערה מהנימים. שיטה זו יעילה מאד ולא צריך לחזור על הטיפול שב. יחד עם זאת היא משמשת בטיפול משלים לטיפולים אחרים וכמובן היא אינה משמשת לאזורים נרחבים בגוף. 

מכשיר ביתי להסרת שיער לצמיתות 

כמובן לאלו מכם שאינם מעוניינים לבלות שעות רבות במכונים להסרת שיער, כך ניתן לראות כי קיימים מכשירים יעילים לא פחות, על מנת להסיר את השיער לצמיתות. 

מכשירים אלו משתמשים לרוב בשיטת האפלציה. 

טיפולי יופי

למי מתאימה הסרת שיער לצמיתות? 

ישנן שיטות רבות להסרת שיער, אך חשוב מאד לדעת כי לא כל הטיפולים מתאימים לכל סוגי האנשים, כמו בעלי שיער בלונדיני לבן או ג'ינג'י יתקשו להסיר את שיערם.

אמנם בשיטת האפלציה יש מקרים רבים, שהשיער כן מוסר, אך חייבים המטפלים מאה אחוז הסרה ו יחזור. 

חשוב לדעת כי אנשים בעלי עור בהיר והשיער הכהה הם המתאימים ביותר לסוגי הלייזר השונים והאינפרא אדום, משום ששניהם פועלים על פי אנרגיית האור.

 אנרגיה זו מזהה את המלנין בשיער שהיא מולקולה האחראית על גוון השיער והעור, ומשמידה אותו, לכן בעלי עור כהה או שיער בהיר מידי יתקשו למצוא פתרון הולם. 

חשוב לציין כי בהסרת שיער לצמיתות, כי יש לבחור מטפל מיומן, האחראי על הטיפול המתאים ביותר להסרת השיער. לכן לפני שאתם בוחרים מטפל עליכם להקפיד לבחור את המרפאה הטובה ביותר עם הניסיון הרב ביותר על מנת לאפשר טיפול ראוי בשיער העודף שלכם.

טיפול לייזר

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.