הלבנת שיניים – מתי עושים וכיצד

הלבנת שיניים הפכה בשנים האחרונות לטרנד לוהט במיוחד וזאת בעיקר בשל העובדה שכיום ניתן למצוא סוגים שונים של טיפולי הלבנת שיניים בעלויות שונות, דבר אשר מנגיש את הטיפולים הללו לכלל האוכלוסייה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי הלבנת שיניים רלוונטית במקרים רבים ולא רק כאשר מעוניינים להעניק מראה טוב ולבן לשיניים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות הלבנת שיניים, מתי כדאי ומומלץ לבצע אותה ומתי פחות כדאי.

 

הלבנת שיניים – מתי זה כדאי?

כל אדם חולם על חיוך החושף שיניים יפות. חיוך מעין זה הוא הרבה מעבר למראה חיצוני טוב, הוא משפר את הדימוי העצמי של האדם ואת הביטחון העצמי שלו. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהלבנת שיניים לא רלוונטית רק עבור אנשים שמתחשק להם להראות טוב יותר ולקבל מראה של חיוך מושלם שחושף שיניים לבנות ובוהקות. הלבנת שיניים רלוונטית במקרים שונים כגון:

ישנם אנשים אשר צבע השיניים שלהם משתנה והופך להיות צהוב מאוד. מדובר על צבע שמעבר לאסתטיקה גם מעיד על כך שהאמייל של השיניים שלהם נשחק ושכבת הדנטין שלהם התעבתה. כמו כן, אנשים שעישנו שנים רבות יכולים לפתע לגלות כי צבע השיניים שלהם כבר לא נראה טוב. ישנם אנשים אשר צבע השיניים שלהם משתנה בשל נטילת תרופות קבועות מגיל צעיר. לא משנה מאיזו סיבה צבע השיניים של האדם השתנה, הרי שלא פעם הדבר מעיד על כך שהוא זקוק להליך שיקום שיניים מקיף וכולל וכי עליו לשנות את אורח החיים שלו. מכל מקום, כחלק מתהליך שיקום השיניים מוצע לאדם גם תהליך הלבנת שיניים מקצועי. מדובר על הליך שיכול לסייע לקבל צבע בוהק יותר לשיניים.

תהליך שיקום שיניים יכול לכלול מגוון רחב של טיפולים לרבות השתלות, כתרים, טיפולי שורש, סתימות ועוד. לא פעם תהליך השיקום יכול לפגוע בצבע השיניים או לגרום להן להראות פחות לבנות ועל כן, במסגרת הליך השיקום המטופל יופנה גם להלבנת שיניים. הלבנת שיניים פנימית מיועדת למצבים שבהם השיניים איבדו מהחיות שלהן כתוצאה מטיפול שורש קודם או טראומה וכך הצבע שלהן השתנה. במהלך הטיפול המדובר מוחדר החומר בפעיל לתוך השן ונאטם עם שחזור לפרקי זמן שונים בהתאם לצורך.

גם אם עברתם תהליך יישור שיניים וזמן רב היה על השיניים שלכם מכשיר יישור כלשהו כגון: גשר או פלטה, כדאי מאוד לאחר תהליך היישור לפנות להליך הלבנת שיניים מקצועי שישקם את מראה השיניים שלכם ויאפשר להן להיראות טוב. אין ספק שלא תמיד די ביישור שיניים כדי להעניק לשיניים מראה טוב וכדאי להיעזר גם בהלבנה.

כמובן שגם הרצון להיראות טוב יותר, מהווה סיבה לגשת להלבנת שיניים. חשוב לבחור בשיטת הלבנה מקצועית שיש לה תוצאות מוכחות.

 

באילו מקרים לא כדאי לבצע הלבנת שיניים?

ישנם מקרים שונים שבהם לא כדאי לבצע הלבנת שיניים: לנשים בהריון אסור לבצע הלבנת שיניים במהלך תקופת ההריון, לא מומלץ לבצע הלבנת שיניים לפני גיל 18 עוד טרם השיניים סיימו את תהליך הבקיעה שלהן באופן מלא וכן, אדם שסובל משיניים שיש בהן עששת או מחלת חניכיים כלשהי, לא יכול לבצע את תהליך ההלבנה שכן עליו לטפל קודם כל בשיניים שלו ואז לבצע את תהליך ההלבנה. שיניים עם סתימות ישנות ניתן להלבין, אך חשוב להבין שחומר השחזור לא מגיב טוב לחומרי הלבנה ולכן הוא יראה כהה יותר ביחס לשן שהובהרה. לאחר ההלבנה יש להחליף את השחזורים בשחזורים חדשים בצבע בהיר יותר. גם שיניים עם כתרים ישנים לא יוכלו לעבור הלבנה שכן חומרי הלבנה אינם פועלים על הכתרים הללו.

 

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.