השיטה הכי מקובלת לביצוע הסרת קעקועים בלייזר

כאשר צעירים רוצים להידמות לחברה גורם לעיתים לעשות מעשים, אשר מתחרטים עליהם מאוחר יותר. 

אחד המעשים שניתן לראות כי האנשים התחרטו עליהם, לאחר זמן, הוא הקעקועים. 

אנשים רוצים להסיר קעקועים, בגלל מגוון רחב של סיבות, כגון חזרה בתשובה הגורמת לאנשים לרצות להסיר את הקעקוע, כמו כן גם שינוי אופנה בעבר היו מקובלים סוגים שונים של קעקועים, וכיום הם אינם מתאימים.

אהבה ישנה, כלומר בעבר כשהייתם צעירים הייתה לכם אהבה, ועל מנת לקבע את האהבה הזו קעקעתם על גופכם את שם האהובה שלכם, ולאחר מכן נפרדתם, כדי לפתוח דף חדש, אתם מעוניינים למחוק את העבר. 

במאמר זה נדבר על מהו קעקוע? סוגי קעקוע, ועל הליך הסרת קעקוע בלייזר, על מנת שתקבלו את כל הפרטים על ההליך.

הסרת קעקוע

מהו קעקוע? 

קעקוע הוא בעצם החדרת פיגמנט אל תוך השכבות העמוקות של העור, וכך ניתן בהחלט  לצייר ציוריים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. 

סוגי קעקועים 

  • קעקוע קבוע– בקעקוע קבוע מחדירים אל תוך השכבה התת עורית פיגמנט, והחלבונים שבעור קושרים אותו אליהם, ובכך לא ניתן להסיר את החומר.
  • קעקועי חינה– זמניים ויכולים להחזיק עד שבועיים, שלושה.
  • איפור קבוע– איפור לחיזוק של תווי פנים, שכן יכול להחזיק לאורך שנים רבות. 

השיטה הכי מקובלת להסרת קעקוע לייזר 

קיימות עוד שיטות להסרת קעקועים, אך השיטה המוכרת ביותר היא לייזר, וגם השיטה היותר טובה מבין שלושת השיטות ניתוח או שיוף העור.

ראו גם: הסרת שיער בלייזר

איך מתבצעת הסרת לייזר?

ניתן להגיע על ידי קרן לייזר אל תוך השכבות העמוקות של העור, ומסירה את הפיגמנטים שנמצאים שם. 

 ניתן בהחלט כמובן לעבור את הטיפול מספר פעמים, ולאחר הטיפול ניתן בהחלט לראות את הפיגמנט עובר, אך חשוב להבין שהטיפול לא עוזר מאד במקרים מסוימים להסיר את הצבעים באופן מלא.

יתרונות וחסרונות השיטה 

השיטה מתאימה גם לקעקועים גדולים וגם לקטנים 

יתרונות 

  • תהליך הסרת הקעקוע בלייזר מהיר יחסית– ניתן בטיפול אחד או מספר טיפולים להצליח להוריד את הקעקוע, באופן מהיר, לעומת שיטות אחרות המקובלות בתחום .
  • השיטה אינה כואבת במיוחד– בניגוד לשיטות אחרות, שבהם יש צורך לבצע ניתוח בהרדמה מלאה, השיטה של הלייזר היא הכי פחות כואבות מבין כל השיטות האחרות.
  • בטוחה ויעילה– לעומת שיטות אחרות שלעיתים נראה כי יש קושי בהסרת כל הקעקוע, ועלולה להיות סכנות בריאותיות השיטה היא השיטה הטובה ביותר כיום. 

חסרונות 

  • לעיתים יהיה צורך במספר טיפולים רב– לעומת שיטות אחרות, בהן ניתן לסיים את ההליך בטיפול מהיר מאד של יום אחד או במספר טיפולים ניתן לומר כי בהסרת שיער בלייזר יש צורך בעד עשרה טיפולים לפעמים.
  • תוצאות – בלייזר אי אפשר להסיר צבעים כמו ירוק ואדום, ולכן יש מקרם שהקעקוע ירד כולו ויש מקרים שלא ירד כלל.
  • סיכונים בהסרת לייזר– לעיתים מטיפול, שאינו אחראי, עלולים להיווצר צלקות וכוויות. 

איך בוחרים מכון להסרת קעקוע בלייזר? 

  • צוות– חשוב לקבל המלצות על הרופא שמצבע את הלייזר.
  • מכשירים איכותיים– חשוב לוודא כי המכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות. 
  • הגנה– חובה שהצוות והמטופל יהיו מוגנים במכנות מיוחדות, על מנת למנוע קרינה מסוכנת.
  • פיקוח רפואי– חשוב מאד שרופא עור יפקח, בצורה רפואית, על אופן הטיפול. 

לסיכום: הסרת קעקועים בלייזר היא השיטה היותר בטוחה, אך גם בשיטה זו חשוב מאד לשים לב לרופא המבצע , על מנת להימנע מסיכונים מיותרים. ולכן פנו אל מכון המתמחה בזה המכילים מכשירים טובים וצוות איכותי.

טיפול לייזר

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.