הסרת קעקוע בלייזר: שלב אחרי שלב מקבלת ההחלטה

נשים וגברים רבים נראים הולכים עם קעקוע גדול או קטן, ולעיתים נדרש מהם להסיר את הקעקוע. 

הסיבות לכך הן מגוונות:

  • מבחינה דתית אסור לקעקע את הגוף, לכן רבים מבין החוזרים בתשובה מעוניינים להסיר את הקעקוע מגופם. 
  • כאשר אדם מתחתן או עוזב את אהבתו הקודמת, וקעקע על גופו לאות אהבה את שמה של אהובתו, וכדי להתחיל דף חדש, רוצה להסיר את הקעקוע. 
  • כמו כן לעיתים נערים נוטים לקעקע על גופם ציורים ילדותיים, שאינם מתאימים כלל בבגרותם, ולכן הם מעוניינים להסיר את הקעקוע. 

אלו רק חלק מהסיבות בהם אנשים מעוניינים להסיר את הקעקוע, אז במאמר זה נדבר על סוגי קעקוע, הסרת קעקוע בלייזר, וכל התהליך וההחלמה ממנו. 

טיפול בהזעת בית שחי

מהו קעקוע?

הקעקוע מוגדר כהחדרה של פיגמנט אל תוך השכבות התת עוריות, וכך החלבונים שבגוף מתנגדים לצבע המוחדר ,ועל ידי כך הקעקוע נשאר קבוע. 

סוגי קעקועים– מדובר בהחדרת פיגמנט קבוע לשכבה התת עורית. 

קעקועי חינה– מדובר בקעקוע זמני, שעובר לאחר שבועיים שלוש. 

איפור קבוע– קעקוע זמני שמטרתו להדגיש תווי פנים יכול להחזיק מעמד פנים.

הסרת קעקוע בלייזר 

הסרת קעקוע בלייזר, לעומת שיטות אחרות, הכרוכות בכאבים, ולעיתים בתפרים, נחשבת לשיטה הבטוחה ביותר, והיעילה ביותר להסרת קעקועים.

השיטה היא בטוחה, בעלת ותק רב והיא מתבצעת על השכבה הראשונה של העור האפידרמיס, שמסירי הקעקועים משתמשים במכשירים הטובים ביותר ללא כאבים וסבל.

ראו גם: טיפול פנים

למי מתאימה הסרת קעקוע בלייזר? 

ההסרה מתאימה לכל אדם שלא מעוניין בקעקוע שלו, אך חשוב לדעת כי במקרים רבים לא תהיה הסרה שלמה של הקעקוע, בגלל גודלו צבעיו ועוד.

תהליך הסרת הקעקוע 

חשוב לדעת כי תהליך הסרת הקעקוע הוא תהליך ארוך, הכולל לעיתים מספר רב של טיפולים. 

הטיפול הוא קצר יחסית, וכולל הסרת קעקוע בלייזר עד שהצבעים דוהים.  

תחילה ניגשים אל רופא עור, המאבחן את העור:

עומק הדיו בתוך העור– הצלחה של טיפול בלייזר תלויה בעומק הזרקת הדיו, כלומר יש השפעה רבה לעובדה של הדיו הנמצא בשכבות העמקות בגוף. 

פעולת  הלייזר מחלקת את החלקיקים לחלקים קטנים מאוד, וכך בעצם  מתבצעת הסרת הקעקוע

צבעי הקעקוע– צבע שחור קל מאוד להסיר, אך יש צבעים ייחודים כמו אדום, וירוק, שהם קשים יותר להסרה.

גוון העור של המטופל– למטופלים בעלי עור כהה יהיה יותר קשה להסיר את הקעקועים, משום מצב זה משפיע על הצלחת הטיפול, שעור כהה מידי עלול לספוג צלקות וכוויות.

מיקום הקעקוע– יש מקומות שקשה יותר להסיר מהם את הקעקוע, משום שנגרמים תחושה של חוסר נוחות.

גיל הקעקוע– קעקוע ישן יותר יהיה קל להסיר אותו.

טיפול בפיגמנציה

איך מתבצעת השיטה? 

השיטה עובדת על פירוק של חלקיקי הצבע מהעור על די אנרגיית קרן הלייזר. 

לסיכום: בשיטה זו החלקיקים מתפרקים ונעלמים מהגוף הצלחת הטיפול תלויה בעיקר בניסיון של המטפל בגוון העור של המטפל, בגיל הקעקועים, צבעים של הקעקוע, ובמורכבות הקעקוע.

אך חשוב מאד כמובן לשים לב שאמנם השיטה הזו היא איכותית ואין בה את החסרונות שיש בשיטות אחרות אך יחד עם זאת ניתן לומר כי השיטה לא חפה מחסרונות יש  לקחת את החסרונות הללו בשיקול של בחירת השיטה ולכן ניתן לומר השיטה הזו היא בהחלט שיטה מעולה להסרת קעקועים. היא אינה משאירה צלקות וזהו אחד היתרונות שלה ולכן רבים משתמשים בה וזוכים להצלחה רבה. עם זאת יש להקפיד לבחור את הצוות המיומן והמכשיר המעולה ביותר להסרת הקעקוע בהצלחה רבה וללא צלקת כלל.

מגזין אסתטיקה ויופי

הסרת קעקוע

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.