הסרת שיער לצמיתות, האם זה בכלל אפשרי?

ישנם אנשים שניסו להסיר את השיער העודף ללא כל הצלחה. 

לאורך השנים הומצאו שיטות רבות להסרת שיער, אך אף אחת מהם לא הצליחה להסיר שיער לצמיתות. 

שיטות אלו הן כמו סכין, פינצטה, שעווה, וכן החיסרון בשיטות אלו, שהן פשוט לא מסירות את השיער המיותר לצמיתות, ולכן נשים וגברים רבים חיפשו דרך להסיר שיער לצמיתות.

הדרך הטובה ביותר להסיר שיער ללא כאבים ולצמיתות היא בלייזר במאמר זה נדבר על הסרת לייזר למי היא מתאימה ואם אפשר להסיר שיער לצמיתות.

טיפול בהזעת בית שחי

הסרת שיער לצמיתות, האם זה אפשרי? 

זוהי אחת השאלות, ששואלים את עצמם רבים מבין האנשים מבעלי השיער העודף, המעוניינים להיפטר מהשיער העודף שלהם לתמיד.

האם ישנה אפשרות להיפטר מהשיער לצמיתות? התשובה היא חד משמעית לא. 

אין הסרת שיער לצמיתות, וכן הצלחת הטיפולים משתנה מלקוח ללקוח, ויחד עם זאת ניתן לומר כי הסרת שיער בלייזר מסירה את השיער המיותר מהגוף ומשתלמת לעומת הדרכים האחרות הנהוגות להסרת השיער כיום. 

הצלחת הטיפול משתנה מאדם לאדם ישנם הטיפולים שיצליחו להסיר להם את כל השערות המיותרות, ויש כאלו שהטיפולים לא יסרו את השיער כלל. 

בכל מקרה ברוב המכונים להסרת השיער מקפידים לתת טיפולים ללא כל הגבלה, על מנת שהלקוח יהיה מרוצה . 

הסרת השיער– הכר את האויב 

על מנת להבין איך מתבצעת הסרת שיער הלכה למעשה יש להכיר את מהות השיער העודף. 

מהו שיער? 

שיער הוא חומר קוריטני, הצומח כמו חוט מעל השכבה הראשונה של העור האפידרמיס. השערה מתפתחת בתוך זקיק השערה, וכך כל זקיק כזה מחובר לבלוטת שומן. 

מחזור הגדילה של השערה 

לשערה יש שלושה מחזורי גדילה:

מחזור הגדילה– השיער גדל בתקופת זמן של מספר חודשים, אך שהוא מגיע לגודל הגדול ביותר 

מחזור מהמנוחה– לאחר הגדילה השיער נח בתוך זקיק השערה.

מחזור המנוחה: היסטורית הסרת שיער בלייזר 

לפני שנים, בטעות הומצאה השיטה להסרת השיער בלייזר שנכנסה לשימוש רק בשנת 1993, וכך היא הראשונה שנכנסת לשימוש בקרב מכוני הסרת השיער. 

איך פועל  המכשיר להסרת השיער בלייזר? 

שיטת הסרת שיער בלייזר פועלת בעזרת העובדה כי כל חלבון נהרס בטמפרטורה מעל 62 מעלות צלסיוס. 

קרן הלייזר בעלת אנרגיית חום הורסת את השערה על ידי חימומה. 

אחד החומרים הנמצאים בשיער הוא מלנין, שנותן לשיער את צבעו, והחומר משמש כמוליך והחום פוגע בשורש השערה והורס אותה.

טיפולי יופי

מה משפיע על הצלחת הטיפול? 

יש שני נתונים המשפיעים על הצלחת הטיפול:

  • צבע השיער– מכיוון שמלנין הוא המשפיע העיקרי על העברת החום של אנרגיית הלייזר,  שיער כהה בעל כמות רבה של מלנין יושמד מהר יותר, ואילו בעלי שיער בהיר יצליחו יותר טיפולים.
  • צבע העור– בעלי צבע עור כהה מאד אינם מזוהים על ידי מכשיר הלייזר הסיבה העיקרית לכך כי יש  בעורם מלנין רב. ולכן הם זקוקים לטיפולים רבים יותר ולטיפול במכשיר לייזר מתאים.

איזה מכשירי  לייזר קיימים? 

קיימים בישראל מספר מכשירי לייזר, הנבדלים בעוצמת קרן הלייזר, בטכנולוגיית הקירור, ובאפשרויות הסריקה יש מכשירים איטיים ומהירים.

לכן ישנה חשיבות ללכת אל רופא עור מומחה, על מנת שיאבחן היטב את סוג העור שלכם וצבע השיער, וכך יתאים עבורכם את המכשיר הטוב ביותר, המותאם לכם בדיוק.

ניתן לומר כי השיער שהוסר יכול לצמוח שוב כעבור שנה, ולכן לא קיים המונח הסרת שיער לצמיתות, אבל יחד עם זאת חשוב להדגיש כי הסרת שיער בלייזר מצטיינת ביתרונות על כל השיטות האחרות.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.