טיפול בגלי הלם: האם זה באמת עוזר?

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בגלי קול לטיפול בכאב. טיפול זה משמש כבר שנים רבות באירופה ובאסיה כדרך להקלה על כאבים ולהאיץ את ההחלמה. ישנם מחקרים רבים שהראו את הצלחתו של טיפול זה, אך הוא עדיין לא ידוע יחסית בארה"ב. טיפול בגלי הלם יכול לשמש אנשים עם כאבי גב כרוניים, דלקת פרקים או כל סוג אחר של כאב שיש להקל עליו. זה גם חסכוני ואינו דורש תופעות לוואי.

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טכניקה המשתמשת בגלי הלם לטיפול במגוון רחב של מחלות, לרבות סרטן ומחלות לב. טיפול בגלי הלם הוא טיפול לא פולשני המשתמש בגלי קול בעוצמה גבוהה לטיפול במחלות שונות, כמו סרטן ומחלות לב. טיפול בגלי הלם הראה הבטחה רבה בטיפול במחלות אלו והוא אושר לשימוש על ידי ה-FDA. ניתן להשתמש בטיפול בגלי הלם בגידולים שלא התפשטו או גררו, אך לא ניתן להשתמש בו בגידולים שכבר התפשטו או גררו, כמובן מוזמנים להתייעץ עם חברת המרכז לטיפול בגלי הלם שתוכל לדאוג לכם לטיפול איכותי. טיפול בגלי הלם הוא סוג של ניתוח קוסמטי המשתמש במכשיר ליצירת גל הלם קטן בתוך הגוף. הוא משמש כדי לעזור לגוף להתאושש מהר יותר מפציעות ומחלות. גלי הלם נוצרים על ידי זרם חשמלי העובר במים, אשר יוצר מיקרו ויברציות המפרקות רקמת צלקת וקרישי דם. גלי הלם יכולים לשמש גם כדי להפחית כאב ודלקת בגוף. הטיפול נמצא בשימוש באירופה כבר למעלה מ-20 שנה עם אחוזי הצלחה של 80-90%. ה-FDA האמריקאי אישר זאת ב-2008 ועד שנת 2011, היו למעלה מ-400 מרפאות ברחבי העולם שהציעו טיפול זה.

טיפול בגלי הלם- הליך רפואי

הטיפול בגלי הלם הוא הליך רפואי שבו משתמשים בגל הלם לפירוק קרישי דם הגורמים לבעיות בריאותיות חמורות. גלי הלם הם חלופה לשימוש בתרופות וניתוחים. גלי הלם יכולים להיות מועברים על ידי מכונות, או ביד עם מכשיר שיוצר את גלי ההלם. למכשיר שני חלקים: הגנרטור, המייצר את גלי ההלם, והאפליקטור שמציב אותם על האזור הפגוע. הטיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בהשפעות של גלי הלם כדי לעורר את מערכת העצבים. טיפול בגלי הלם היא שיטת טיפול פיזיקלית, המשתמשת בהשפעות של דופק אקוסטי כדי לגרות את מערכת העצבים. זה שימש לראשונה בשנת 1848 על ידי ז'אן מרטין שארקו לטיפול בהיסטריה והפרעות נוירולוגיות אחרות. הצורה הנפוצה ביותר של טיפול בגלי הלם היא טיפול בהלם חשמלי, המשתמש בזרם חשמלי כגירוי לפעילות עצבית, אך ניתן להעביר אותו גם באולטרסאונד או באמצעים מכניים.

היישום של טיפול זה הורחב מעבר לנוירולוגיה והוא יכול לשמש לטיפול בהפרעות אחרות כגון דיכאון, כאב כרוני ונדודי שינה. השימוש בטכניקה זו היה שנוי במחלוקת מכיוון שהיא עלולה לגרום לנזק קבוע או למוות אצל חלק מהמטופלים. טיפול בגלי הלם הוא טכניקה שניתן להשתמש בה לטיפול במקרים חמורים של כאב כרוני. זה כרוך בשימוש בגל קול, הנשלח מהמקור לאזור שבו הוא מטפל. גלי הלם משמשים לעתים קרובות בפיזיותרפיה ורפואת שיניים. גלי הקול עוזרים לשבור רקמת צלקת ולשחרר אנדורפינים, מה שעוזר להפחית כאבים בגוף. זה שימושי גם לאנשים שחוו פציעה או שעברו תאונת דרכים.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.