כמה עולה גשר לשיניים?

אם חסרות לכם שיניים, רופא שיניים יתקין גשר דנטלי לכיסוי הפערים בשיניים. גשר דנטלי מוחזק על ידי השיניים משני צידי הפערים. למרות שניתן לייצר גשרים ממגוון חומרים כמו זהב, בדרך כלל הם מיוצרים מחרסינה על מנת להשתלב באופן אסתטי עם השיניים הטבעיות שלכם, ובחירת החומר המתאים מהווה ברוב המקרים גם את התשובה לשאלה כמה עולה גשר לשיניים.

גשר שיניים קלאסי שמבוצע על ידי היחידה לבריאות השיניים  מורכב משן מלאכותית שמוחזקת במקום באמצעות כתרי שיניים שהושתתו על כל אחת מהשיניים בקצוות שבין הפערים בשיניים. גשר קלאסי הוא הסוג הפופולרי ביותר של גשר שיניים וניתן להשתמש בו כאשר יש לכם שיניים טבעיות משני צידי הפער שנוצר על ידי השן החסרה שלכם.

גשר שיניים שנתמך באמצעות שתל

כפי שהשם מרמז, גשרים שנתמכים בשלים משתמשים בשתלים דנטליים לעומת כתרים או מסגרות. בדרך כלל, מושתל שתל אחד לכל שן חסרה, ושתלים אלה מחזיקים את הגשר במקומו. אם שתל אחד לכל שן חסרה אינו אפשרי, ניתן להשתמש בגשר תלוי בין שני כתרים שנתמכים על ידי שתל, ובמקרה זה יש לבצע שני ניתוחים:

  • ניתוח אחד להטבעת השתלים בעצם הלסת.
  • ניתוח שני להצבת הגשר.

התהליך עשוי להימשך מספר חודשים עד להשלמה מוחלטת.

כמה עולה גשר לשיניים

קיימים משתנים רבים שיכולים להשפיע על התשובה לשאלה כמה עולה גשר לשיניים. אלו כוללים:

  • מספר השיניים הדרוש כדי למלא את החסר.
  • חומרים המשמשים, כגון שרף מרוכב, זירקוניה, או סגסוגת מתכת מכוסה שרף.
  • מורכבות או קושי התקנת הגשר.
  • טיפולים נוספים לבעיות שיניים אחרות, כגון מחלות חניכיים.

מרכיבים אחרים שמשפיעים על עלויות גשר לשיניים

העלויות שקובעות כמה עולה גשר לשיניים תלויות גם בסוג הגשר הנבחר:

  • ברוב המקרים, גשרים קלאסיים עולים בין 8,000 ₪ ל-20,000 ₪ לגשר וכתר לכל שן תומכת.
  • גשרים בשיטות ייצור ישנות יותר יכולים לעלות בין 6,000 ₪ ל-10,000 ₪ לגשר עם המסגרת, או החיבור לשיניים התומכות.
  • גשר שנתמך על ידי שתל יכול לעלות בין 20,000 ₪ ל-60,000 ₪ לגשר עם שני שתלים דנטליים שמשתרעים על פני שלושה או ארבעה שיניים.

איך בוחרים רופא שיניים לביצוע גשר לשיניים?

מאוד מומלץ לבחור רופא שיניים מקצועי, עם שם, מוניטין וניסיון בתחום. ניתן לבחור רופא שיניים דרך המלצות או להיעזר ברשת האינטרנט כמובן, אך בשום אופן אין להסתפק בכך. את הרופא יש לבחון היטב, לבדוק מה הניסיון שלו, היכן למד, מה רמת הזמינות שלו אליכם, איך התהליך מתבצע אצלו במרפאה בפועל, להשוות מחירים בין כמה רופאים ואופילו להגיע באופן פיזי ל-2-3 מרפאות, לדבר עם הרופא, לבצע בדיקה ורק אז לקבל החלטה. שימו לב כי ברפואת שיניים מחיר גבוה מדי לא מעיד על מקצועיות בהכרח ומחיר נמוך מאוד, כן מעיד על איזשהוא כשל.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.