למה חשוב להקפיד על סטריליות בטיפולי אסתטיקה?

כאשר מבצעים ניתוחים שמירה על היגיינה אינה רק מחייבת אלא שזו ממש דרישת החוק, אי הקפדה על סטריליות חושפת את המטופלים לזיהומים מסכני חיים. החשיבות של שמירה על סטריליות אינה שונה גם כאשר מבצעים טיפולים אסתטיים. כאשר לא שומרים על סטריליות אפשר לסכן את המטופלים ולהוביל לסיבוכים חמורים. קל וחומר בתקופה בה נגיף הקורונה מרחף באוויר ואז שמירה על סטריליות חשובה כפליים.

טיפולי אסתטיקה שהסתבכו, לא חסרים סיפורים

על עולם הטיפולים האסתטיים אין הרבה יותר מדי פיקוח ולא כל מי שעוסק בתחום באמת בעל הכשרה מתאימה או שסביבת עבודה אינה מספיק סטרילית כדי לבצע כאלו טיפולים. כתוצאה מהיעדר ניסיון וחוסר הקפדה על התנאים המתאימים לא פעם מטופלות רבות מוצאות את עצמן בבית החולים במטרה לטפל בטיפולי אסתטיקה שהסתבכו. מעבר לטיפול עצמו שחייב להיות כמה שיותר מקצועי, גם הסביבה צריכה להיות נקיה וסטרילית על מנת שלא לחשוף את המטופלים לזיהום.

מהם גורמי הסיכון העיקריים הטמונים בטיפולים אסתטיים?

כאשר הולכים לטיפולים אסתטיים יש לקחת בחשבון שישנם שלושה גורמי סיכון עיקריים הקשורים אל הקליניקה עצמה, הראשונה היא עבודה עם חומרים לא איכותיים. בשוק מסתובבים הרבה חומרים שאין להם אישורים, או שאינם עברו מחקרים קליניים. הסיכון השני קיים במטפלים עצמם. כאשר הם אינם מקצועיים ומיומנים הם עשויים שלא לבצע את הטיפולים במידת המקצועיות הנכונה או לטפל באמצעות החומרים הלא נכונים. גורם הסיכון השלישי הוא הסביבה עצמה, כלומר טיפול שבוצע בסביבה לא סטרילית ובה אין את כל הציוד הנדרש.

כיצד שומרים על סטריליות?

שמירה על סטריליות חשובה עד מאוד, בין אם למוניטין של המטפל עצמו ובין אם עבור המטופל. כאשר לא פועלים בסטריליות קיים סיכון לזיהום, ובמקרה גרוע זה עשוי להיות זיהום מסכן חיים או אף העברת מחולל מחלה. עבודה עם כפפות סטריליות היא תנאי מספר אחד, חיידקים נמצאים בכל מקום והם יכולים לסכן את המטופלים והמטפלים. כמו כן מטפל או מטפלת ולהם כמה וכמה מטופלים צריכים לשמור על עצמם ועל המטופלים שלהם. ברגע שעובדים ללא כפפות סטריליות הם עלולים להיחשף לחיידקים וזיהומים ממטופלים ולהעביר אותם למטופלים אחרים.

למה חשוב להקפיד על סטריליות?

כאשר מבצעים טיפולים אסתטיים נוגעים באזורים שונים בגוף אצל מטופלים, לא פעם נחשפים לנוזלי גוף וכדומה. עבודה עם כפפות מונעת מעבר של לכלוך וזיהומים, מקטינה את החשיפה לזיהומים והופכת את הטיפול לכמה שיותר היגייני ובטיחותי עבור שני הצדדים המעורבים. מעבר לעבודה עם כפפות חשוב גם לוודא שסביבת העבודה עוברת חיטוי בין המטופלים, שעובדים עם ציוד חד פעמי שמוחלף בין מטופל למטופל, ששומרים על החלל מאורר ונוקטים בכל האמצעים הנדרשים כדי להבטיח שהטיפול יהיה כמה שיותר מוצלח ובטוח עבור שני הצדדים.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.