מה חשוב לדעת לקראת ניתוח עפעפיים

עפעפיים נפולות הוא מצב אשר יכול להסב עוגמת נפש רבה לאדם שסובל ממנו. מלבד הפגיעה באסתטיקה ובמראה של האדם, עפעפיים נפולים מסתירים את שדה הראייה של האדם ופוגעים באיכות חייו. חשוב לטפל כיום בשיטה המתאימה ביותר בעפעפיים נפולות, כאשר ניתן למצוא כיום מספר שיטות שונות לטיפול לרבות ניתוח ייעודי.

 

צניחת עפעפיים- במה מדובר?

צניחת עפעפיים היא מצב שבו העפעף העליון נופל ומכסה חלק מהאישון. כתוצאה מכך נחסם החלק העליון של שדה הראייה באותה העין. מדובר על תופעה שיכולה לבוא לידי ביטוי בעין אחת או בשתי העיניים. במקרים חמורים אדם שסובל מעפעפיים נפולות יידרש להטות את הראש שלו לאחור או להרים את העפעף עם האצבע בכדי לראות את שדה הראייה העליון אשר אותו מסתיר העפעף הנפול.

 

סיבות לצניחת עפעפיים

אז למה זה בעצם  קורה? הנה כמה סיבות:

ראשית כל, התופעה תהיה קשורה לרוב לגיל המתקדם. בגילאים מבוגרים לא פעם הגיד אשר מחבר את השריר להרמת העפעף הופך לרפוי ולא מצליח להחזיק את העפעף במצב הרצוי.

מעבר לכך, צניחה של עפעפיים יכולה להיגרם כתוצאה מטראומה לגיד בשל פציעה, בשל ניתוחי עיניים או בעקבות שימוש ממושך בעדשות מגע.

כמו כן, צניחת עפעפיים יכולה להיות דבר מולד ולהופיע בתינוקות מיד לאחר לידה כאשר הסיבה לכך היא התפתחות לקויה של השריר שמרים את העפעף. אם צניחת העפעף המולדת מפריעה לראייה, חשוב מאוד לטפל בה בהקדם האפשרי וזאת בכדי למנוע תופעה של עין עצלה או תנוחת ראש לקויה.

 

טיפולים שונים לצניחת עפעפיים

אם הבעיה מסתכמת בפגם אסתטי בלבד, ניתן לשקול כיום כמה טיפולים לא פולשניים שיכולים לסייע. יחד עם זאת, במידה ומדובר על צניחת עפעפיים רצינית אשר מפריעה באופן מהותי לשדה הראייה, יש לשקול ברצינות ניתוח כירורגי הרלוונטי לצורך הרמת עפעפיים. הנה כמה טיפולים שמוצעים כיום מלבד ניתוח:

הזרקה – ניתן לטפל בצניחת עפעפיים באמצעות הזרקת בוטוקס אשר מרפה את השריר בצידי העין, גורמת לגבה לעלות ולמשוך יחד איתה את עודפי העור. הדבר מתאים בעיקר לאנשים שיש להם נפילה קטנה בעפעף. בעפעף התחתון ניתן לטפל באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לשקע הקמור שמתחת לעין.

 שיטה נוספת היא שימוש במכשיר האולטרה אשר מבוסס על אולטרסאונד ממוקד. התוצאה תתקבל לאחר טיפול אחד בלבד והטיפול הוא ללא תופעות לוואי. התוצאה במקרה הזה יכולה להישמר למשך שנתיים ואף יותר.

  שיטה נוספת היא שימוש במכשיר ייחודי וחדשני אשר עושה שימוש בטכנולוגיית פלזמה ומבטיח טיפול יעיל ואיכותי בעפעפיים נפולים. אנרגיית הפלזמה היא אנרגיה מדויקת כמו אנרגיית לייזר אך הפעילות שלה גורמת לאידוי של העור במקום שבו פוגע ההבזק. היא ורמת לעור לעבור ממצב של מוצק למצב גז והדבר גורם לסיבים האלסטיים בעור להתכווץ וליצור אפקט של מתיחה בלי לגרום נזק עמוק.  הטיפול לא מתאים לכל אחד וחשוב מאוד לבדוק מול מבצע הטיפול האם ישנה התאמה, טרם בוחרים בו.

ניתן לבחור כיום גם בשיטת איפור קבוע לצורך הרמת עפעף. יחד עם זאת, מדובר על שיטה הרלוונטית רק במקרים שבהם הצניחה מינורית והפגם שהיא מסיבה הוא בעיקר אסתטי.

כאמור, ישנם מקרים שבהם לא יהיה מנוס מלבצע ניתוח עפעפיים. לקריאה אודות כל המקרים שבהם יהיה כדאי לשקול ברצינות לבצע ניתוח עפעפיים לחצו כאן.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.

גלוס

כל הסודות לאיפור ערב מרשים וקל ליישום

כשזה מגיע לאיפור ערב, המטרה היא ליצור את האיזון המושלם בין אלגנטיות לדרמתיות. בין אם את מתכוננת לבילוי לילי נוצץ או לאירוע מיוחד אחר, הצלחה בהשגת איפור יפה ומושך יכולה להעלות את הלוק שלך לגבהים חדשים. וודאי תשמחי לדעת כי בשביל ליישם את איפור הערב הנכון את לא חייבת להיות מאפרת מקצועית, להסתבך עם טכניקות מורכבות או לבזבז המון זמן על איפור.