ניתוחי אף – פלסטיים וגם רפואיים

ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר והסיבה שמדובר בהליך כל כך פופולרי היא שהוא נותן מענה לשני נושאים עיקריים והם: נשימה ומראה. ובמילים אחרות: ניתוח אף נותן מענה קוסמטי ורפואי כאחד.

אילו סיבות רפואיות יש לניתוח אף?

מבחינה רפואית אחת הסיבות הנפוצות ביותר לעבור ניתוח מחיצת אף היא כדי לנשום טוב יותר. ראוי לציין שבעיות נשימה עלולות לגרום גם לבעיות רפואיות אחרות כמו למשל להפרעות שינה או דום נשימה, כמו גם להקשות על ביצוע פעילות גופנית וניהול אורח חיים תקני. אם שום שיטת טיפול אחרת אינה עוזרת, ניתוח מחיצת אף יכול ממש להציל את המצב ולעזור לטפל בבעיה ביעילות.

ישנן סיבות רפואיות שונות לביצוע ניתוחי אף, כמו למשל:

  • בעיות סינוסים כרוניות
  • סוגיות מבניות
  • סטייה של מחיצת האף
  • תיקון אף שבור
  • תיקון פציעות או טראומות לאף
  • שחזורים

יש לציין שבמקרים רבים הרופא המנתח יכול לטפל גם בבעיות קוסמטיות תוך כדי הניתוח, כך שהניתוח יהיה גם פלסטי וגם רפואי.

אילו סיבות קוסמטיות יש לניתוח אף?

מכיוון שהאף נמצא במרכז הפנים, הוא הדבר הראשון ששמים לב אליו. לכן אם האף גדול או מעוות מסיבה כזו או אחרת, הוא יכול להפוך למטרד אמיתי ולפגוע במידה רבה בביטחון העצמי. ניתוח אף יכול לעצב את האף ולהפוך את המראה שלו למאוזן יותר ביחס לשאר הפרצוף, כך שלא יגרע מהמראה שלכם, אך בד בבד ייתן בדיוק את המענה שאתם מבקשים.

ישנו מגוון רחב של בעיות קוסמטיות שניתוח אף ייתן להן מענה, כמו למשל:

  • הקטנת אף רחב
  • הסרת בליטה בגשר האף
  • עיצוב מחדש של קצה האף
  • הקטנת או הגדלת הנחיריים
  • תיקון א-סימטריה של האף
  • ועוד

כמובן שמומלץ לבחור את הרופא המנתח בקפידה ולא להתפשר על פחות מרופא מקצוע ומנוסה כדי להשיג את התוצאות הטובות והאסתטיות ביותר.

אז מהם קווי הדמיון?

יש הרבה הבדלים בין ניתוח אף רפואי לבין ניתוח אף קוסמטי, אולם בשני המקרים ההליך משפר את איכות חייהם של המטופלים במידה רבה. למרות שניתן לסווג ניתוח אחד כרפואי ואחר כפלסטי, בסופו של יום רוב הניתוחים משלבים בין שני העולמות ובעזרתם ניתן לשפר את חייהם של המטופלים בשתי רמות. ראשית ניתן לשפר את איכות חייהם על ידי שיפור המראה החיצוני של האף, ושנית לשפר את איכות חייהם על ידי שיפור המבנה של פנים האף ובכך שיפור הנשימה. ללא קשר לסיבות שעבורן בוצע הניתוח, בשני המקרים תהליכי ההחלמה והריפוי יהיו דומים. מלבד העובדה שבניתוח קוסמטי עשויות להופיע מעט חבורות בחלקו החיצוני של האף, בכל אחד מסוגי הניתוחים הנפיחות באף אמורה לרדת לאחר שבוע ימים.

כמובן שלא משנה איזה סוג של ניתוח אתם צריכים, ההליך יתבצע על הצד הטוב ביותר כאשר פונים למנתח מקצועי ובעל שם בתחום אשר יוכל למנוע סיבוכים אפשריים, כמו גם תיקונים בהמשך הדרך.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.