ניתוח מתיחת בטן

כיום הדבר ברור לכולם, בטן שטוחה ומוצקה מעידה על בריאות וכושר. אך מה עושים במקרים בהם העור מתרופף, הן בעקבות ירידה דרסטית במשקל, או בעקבות הריונות? בדיוק כאן נכנס לתמונה ניתוח מתיחת בטן. ניתן לראות כי בשנים האחרונות מדובר על פתרון אפקטיבי, פופולרי ונפוץ במיוחד, בקרב נשים וגברים כאחד.

שיפור הביטחון העצמי: ניתוח מתיחת בטן

ניתן לראות כי רבים אשר עברו ניתוח מתיחת בטן מעידים כי הדבר לא רק עזר לשיפור ניכר בהופעתם החיצונית, אלא גם לעלייה ניכרת בביטחון העצמי, ושיפור משמעותי של דימוי עצמי חיובי. ניתוח זה מתאים במיוחד עבור מי שירד משקל רב, ופעילות גופנית ותרגילי ספורט שונים פשוט אינם עוזרים להיפטר מהעור הרופף.

כמו כן, ניתוח מתיחת בטן כבר מזמן לא שייך רק לאוכלוסיה הנשית, כאשר ניתן לראות כי גברים רבים פונים לפתרון זה מתוך רצון לתקן את נזקי הזמן, המשקל, וכדומה, גורמים אשר מובילים להתרופפות העור סביב הבטן. במהלך הניתוח מוסדרים עודפי העור באזור, מה שמעניק באופן מיידי מראה מתוח מוצק יותר של הבטן.

למי מתאים הניתוח?

כאמור, ניתוח מתיחת בטן מתאים לגברים ונשים כאחד, אשר סובלים מבטן רופסת. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית, אז הרופא המנתח למעשה עושה חתך בחלקה התחתון של הבטן, ומבצע דיקוק של עור השומן, לאחר מכן שאיבת השומן, ולבסוף, מתיחה של העור כלפי מטה.

באיזה גיל מומלץ לעשות ניתוח מתיחת בטן?

בשונה מניתוחים אסתטיים אחרים, ניתוח מתיחת בטן אינו מומלץ בכל גיל. כלומר, במידה ולאחר הריון מצטברים עודפי עור, והבטן כבר לא כפי שהייתה, חשוב ורצוי לבצע את הניתוח אך ורק לאחר סיום ההריונות, זאת על מנת להבטיח תוצאה יעילה וטובה, כזו שתחזיק לאורך שנים רבות.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

כיום, ההיצע של מנתחים פלסטיים הינו רב ומגוון. לכן, חשוב במיוחד לבחור מנתח פלסטי מקצועי, אמין, בעל ניסיון רב שנים אשר מתמחה בתחום זה, אשר אחד המובילים בארץ הוא ד"ר יורם וולף.

בנוסף, אינדיקציה טובה היא קריאה של ביקורות ממטופלים שעברו את הניתוח והתייעצות איתם, ובמידת האפשר, גם פשוט מבט על תוצאות המתיחה.

מאחלים לכם בהצלחה וניתוח קל עם החלמה מהירה!

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.