ניתוח עפעפיים תחתונים

אנחנו לא מקדישים כמעט מחשבה למראה העפעפיים שלנו עד שאנחנו מבינים שהם השתנו לרעה עם הזמן ושהגיע לעשות משהו בנידון כי אפילו הראייה שלנו כבר נפגעת כתוצאה מכך. שיפור המראה של רבים יכול להיעשות בניתוח קל ופשוט יחסית שמפחית מידית שנים מהגיל ומחזיר לפנים את המראה הצעיר. ניתוח עפעפיים תחתונים הוא מסוג הניתוחים שנראה כל כך טבעי שמשנה את המראה לטובה אבל מבלי להבין כמעט מה בדיוק עשיתם בפנים.

למה לעבור ניתוח עפעפיים?

כשנראים עייפים כל הזמן משום שהעפעפיים שמוטים בזוויות, כששום קרם כבר לא מצליח להתמודד עם השקיות מתחת לעיניים, כשקשה להתאפר מרוב עודפי עור וכשחושבים שאתם מבוגרים מכפי גילכם זה הזמן להודות בכך שניתוח קטן הוא הכרחי כדי לשפר את המראה העיניים ובכך גם את כל הפנים. לא רק נשים נהנות מזה משום שגברים סובלים מהתופעה לא פחות ואף יותר ולכן הרמת עפעפיים לגברים הפכה להיות הליך נפוץ מאוד.

האם זה ניתוח בטוח?

הניתוח קטן יחסית ורבים עברו אותו כך שהסיכונים הם כמו בכל ניתוח למרות שהוא נחשב לבטוח יחסית ורבים עברו אותו. הוא הפך לפופולרי משום שהוא נעשה במיוחד לגברים מפורסמים שגם הצילומים שלהם לפני ואחרי הפכו אותו לניתוח פופולרי. המראה העייף והזקן מתקבל כתוצאה מהצטברות שומן ונפילת עודפי העור מסביב לעיניים והם מצטברים בעיקר מתחת לעין. כשמדובר בעפעפיים עליונים צניחת העפעף גורמת לעתים גם להפרעת ראייה משום שהיא מצמצמת את שדה הראייה במידה משמעותית.

ההבדל בין הניתוחים

לא כל ניתוח נעשה במלואו וזה תלוי במבנה ובבעיה. גם לא תמיד צריך לבצע את הניתוח גם למעלה וגם למטה. צורת העין הייחודית ואופן הצטברות קפלי העור ודחיקת השומן הם אלה שקובעים כיצד ומה לנתח. יש ניתוחי דחיקת שומן שהצטבר שיכולים להיעשות ללא חיתוך עודפי העור ולהפך. המטרה היא לא רק להיפטר מהשומן ומהעור אלא להסתפק בצלקת פנימית וכמה שיותר קטנה.

מה חשוב לדעת על הניתוח?

מכיוון שהניתוח משפר מראה אסתטי שנגרם גם כתוצאה מאורח חיים, יש אנשים שלא יוכלו לעבור אותו משום שאינם רוצים להפסיק לעשן למשל, וברור שהעישון קשור גם לסיכויי הצלחת הניתוח. יש גם אנשים שלא יוכלו לעבור ניתוח הרמת עפעף כאשר הבעיה היא מבנית ולא קשורה לעור אלא לבעיית גבה נופלת, או כשהבעיה נמצאת בשריר והיא רפואית. הניתוח נחשב לניתוח לכל דבר ויש לבצע את כל הבדיקות החיוניות בדיוק כמו לפני כל ניתוח, כולל הכנות כמו הפסקת עישון וביצוע הנחיות הרופא הנוגעות לנטילת כדורים מסוימים.

הניתוח וההחלמה

הניתוח יכול להיעשות בהרדמה מלאה או מקומית לפי הצורך ושיקולי הרופא. במקרה הזה מתכוננים לניתוח כולל צום ובדיקות דם ומדדים שונים. הניתוח יארך כשעה וההחלמה היא כמו בכל ניתוח פלסטי שבו שטפי הדם, הבצקות והנפיחויות צריכים להתפוגג לאטם.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.