פוטותרפיה- כך תטפלו במגוון מחלות עור נפוצות

טיפול פילינג

מחלות עור הן אחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם. ונתון זה אינו פוסח עלינו הישראלים. על פי מחקרים שנערכו בארץ, למעלה מ-250,000 ישראלים סובלים מרמות שונות של פסוריאזיס ועוד למעלה ממיליון מבעיות אחרות הבאות לידי ביטוי בעור. הסיבות למחלות או הנגעים והבעיות בעור מגוונות וקשורות הן להיבטים פיזיולוגיים גופניים והם להיבטים נפשיים, כגון לחצים, בעיות פסיכולוגיות, תחושות ורגשות וכד' וכן גם לאורח חיים ולתזונה לא נכונה.

עבור כל אחד ואחד מאלה, הופעת מחלת עור, נגע או בעיה דומה, היא מכה קשה. לעיתים זה רק מגרד, לעיתים רק פוגע אסתטית ולעיתים יכול להוביל לסיבוך רפואי. בעיקר, זה גורם למעגל בלתי נגמר של לחצים ובעיות הנובעים מן המחלה, שמגבירים את בעיית העור וחוזר חלילה. למזלנו, בעשורים האחרונים עולם הרפואה התקדם מאוד והוא כעת מציע פתרונות אפקטיביים למחלות רבות. אחד מפתרונות אלו הוא הטיפול הפוטותרפי.

פוטותרפיה- כך תטפלו במגוון מחלות עור נפוצות

טיפולי פוטותרפיה הם טיפולים לא פולשניים העושים שימוש באור הבוקע מנורות ומדמה את קרני השמש. האור בו נעשה שימוש הוא בעל אורכי גל בטוחים שחשיפה מדודה אליהם אינם גורמים לנזק. אורכי הגל עצמם משתנים על פי סוג הטיפול וסוג הבעיה והם יכולים להיות טיפול ב־UVBבעל אורך גל רחב טווח, טיפול PUVAועוד. הגלים חודרים לעומקים השונים בעור וגורמים לו לרפא את עצמו.

טיפולים שונים למקרים של מחלות עור שונות

טיפולי פוטותרפיה יעילים כנגד מספר רב של מחלות עור ביניהם הפסוריאזיס שכבר ציינו, כולל במצבים חמורים יחסית של המחלה, אקנה, אקזמה, אפטות בעור, דלקות כרוניות בעור, בעיות פיגמנטציה, פצעים שונים כמו פצעי לחץ ופצעים כרוניים המתבטאים בעור ועוד ועוד. כך תטפלו במגוון מחלות עור נפוצות כמו בדוגמאות להלן:

פסוריאזיס. מחלת העור הדלקתית, שלעיתים נקראת גם מובילה לדלקת מפרקים פסוריאטית, יכולה להביא מלבד הכאבים גם לנפיחות או נוקשות האור, אדמומיות ובמקרים חמורים גם לעיוות בגפה. למחלה זו גם פגעי משנה כמו עליה בלחץ הדם, עליה בסיכוי למחלות כלי דם, סוכרת, השמנה וסיכון להתפתחות מחלות לב. גם במקרים חמורים של המחלה, תיפול פוטותרפי נחשב יעיל ומומלץ לנסותו.

אטופיקדרמטיטיס. גם זו דלקת של העור ויש המכנים אותה כ'אסטמת העור'. לרוב היא מגיעה כתוצאה מגורמים גנטיים או כתגובה אלרגית. אומנם היא מאופיינת יותר בגילאים צעירים אך גם קיימת בגילאים בוגרים והיא גורמת לגרד, נפיחות ואדמומיות ועוד נגעים בעור. חשוב לזכור שהטיפול הפוטותרפי נמצא יעיל גם בילדים ולכן לצד ההימנעות מהגורם האלרגי, הטיפול יכול להיות יעיל מאוד.

אקנה.מחלת עור נפוצה מאוד. למעשה, למעלה מ-75% מבני הנוער יסבלו ממנה ברמה כלשהי במה שמכונה "פצעי בגרות" אך היא יכולה להופיע גם בגילאים מבוגרים יותר, בדמות פצעים אופייניים בפנים אך גם בגב, בחזה ובמקומות נוספים.

חשוב להכיר, כי כיום, כדי להגיע לתוצאות טובות בטיפול פוטותרפי, אין צורך להטריח עצמנו למכונים או לבתי החולים. קיימים מכשירים ביתיים, חלקם בגודל כף יד, המאפשרים טיפול ממוקד ותוצאות מעולות. כמובן שאת מידת הטיפול, המלצות על אורכו ותזמונו, רצוי לקבוע על ידי המלצת הרופא המטפל.

מכשירי פוטותרפיה ביתיים, נרכשים במחירים נוחים וחסכים זמן וכסך רב, הכורכים בהגעה למכונים הגדולים. בנוסף, הם מאפשרים טיפול פרטי ונינוח בבית, בכל שעה שנרצה.

טיפול פילינג

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.

גלוס

כל הסודות לאיפור ערב מרשים וקל ליישום

כשזה מגיע לאיפור ערב, המטרה היא ליצור את האיזון המושלם בין אלגנטיות לדרמתיות. בין אם את מתכוננת לבילוי לילי נוצץ או לאירוע מיוחד אחר, הצלחה בהשגת איפור יפה ומושך יכולה להעלות את הלוק שלך לגבהים חדשים. וודאי תשמחי לדעת כי בשביל ליישם את איפור הערב הנכון את לא חייבת להיות מאפרת מקצועית, להסתבך עם טכניקות מורכבות או לבזבז המון זמן על איפור.