5 שיטות להסרת שיער לצמיתות

נשים וגברים רבים סובלים מבעיה חמורה, המקשה לחיות חיים נורמטיביים, מדובר בצמיחת שיער יתר על גוף האדם.

כן היא אמנם נראית לא בעיה ממש חמורה, אלא בעיקר אסתטית, כמו צמיחת השיער יכולה להיות במקומות רבים בגוף כמו בטן, גב, ירכיים, ואף בפנים. 

אבל יש גם בעיה בריאותית של ריח רע, הנודף מהגוף הזעת יתר ועוד. 

לכן, לפתרון בעיות אלו, לאורך השנים נשים וגברים הסירו את השיער בדרכים שונות ומשונות, כמו גילוח שעווה, אך החסרונות שבשיטות אלו גברו על היתרונות, והם חיפשו שיטות יעילות יותר, אז היום הרפואה המודרנית אכן מציעה שיטות יעילות יותר. 

במאמר זה נדבר על השיטות להסרת שיער לצמיתות .

טיפול יופי

הסרת שיער שאינה לצמיתות 

כיום נשים וגברים רבים מעדיפים עור חלק ויפה, הרפואה המודרנית מציעה מגוון רחב של שיטות, המסירות את השיער לזמן ממושך, אך חשוב מאד לציין לא לצמיתות, שכן השיער יכול לגדול לאחר תקופה של מספר שנים.  

שיטות הסרת שיער לצמיתות 

  • הסרת שיער בלייזר– הסרת שיער בלייזר זהו אחד הטיפולים המובלים ביותר להסרת שיער לצמיתות. 

בטיפול זה קרן הלייזר חודרת אל תוך מלנין השערה, והורגת את התא מהשורש, בזכות אנרגיית החום של השערה.

קיימים בשוק מגוון רחב של מכשירים כאלו, המתאימים לכל גוון, סוג, צבע של שיער, ויש להתאים כל טיפל לגוון שיער שלו. 

  • הסרת שיער באמצעות מכשיר IPL– המכשיר הזה הינו חשוב מאד לטיפול בהסרת השיער, והמכשיר דומה באופן הפעולה שלו למכשיר הלייזר. 

המכשיר עושה שימוש בגלי אור, החודרים אל תוך מלנין השיערה, ומשמידים אותה.  לשיטה זו יתרון ייחודי, שניתן להתאים את עוצמת האור, ולהתאים במכשיר אחד לכל גוון יער, וצבע עור, כך שהשיטה מתאימה לכולם.

  • הסרת שיער באמצעות מכשיר SHR–  הטיפול של המכשיר זהה מאוד לטיפול בלייזר לטיפול בip  IPLt, אך לעומת המכשירים הללו יתרונה בכך שהוא פועל באמצעות אור מאד נמוך, כך שהוא לא מסב כאבים למטופל, וזה יתרונה של השיטה על פני שיטות אחרות. 

אך היתרון הוא גם החיסרון שלו, מכיוון שעוצמת האור נמוכה השיער לא יוסר במלואו או יהיה קיים צורך בהרבה טיפולים.

  • הסרת שיער באמצעות אפילציה– השיטה נחשבת לשיטה הטובה ביותר להסרת שיער לצמיתות.

בשיטה זו יש שימוש בהחלט, אשר חודרת אל תוך זקיק השערה, ועל יד אנרגיית חום מטפלת בכלי הדם, ומשמידה כליל את שורש השערה, ובטיפול זה יש מקרים, שהשערה לא גדלה שוב לעולם.

לשיטה זו יש חיסרון אחד, והיא שאינה מטפלת באזורים נרחבים בגוף, אלא בשימוש אצל אזורים קטנים כמו גבות או שפם ועוד.

לסיכום: ניתן בהחלט להסיר שיער לצמיתות או לטווח ארוך, במגוון רחב של דרכים שונות. כולן הוכיחו כיעילות, אך יש לציין כי כל שיטה בעלת יתרונות וחסרונות משלה, ויש צורך להתייעץ עם רופא עור מומחה. 

בין השיטות הללו ניתן למנות שיטות שרובן מתבססות על אותן השיטה . הרעיון היא שימוש באנרגיית חום כל שההיא. אנגריית הזו חודרת אל תוך השערה אל מלנין השערה אנגריית האור הורגת את שורש השערה וכך השיער נושר חשוב מאד על מנת לבצע את השיטות האלו באופן איכותי לפנות למקום שמבצע את זה ומחזיק במכשירים הטובים והאיכותיים ביותר לצורך כך. 

טיפולי פנים

יש לעבור אבחון מקצועי על ידי רופא עור על מנת לאבחן את סוג ומצב השיער ובחירה  בטיפול המתאים ביותר לשיער יחד עם זאת יש להבין שאין דבר כזה הסרת שיער לצמיתות.

מגזין אסתטיקה ויופי

טיפולי לייזר

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.