תהליך בוטוקס בשפתיים

בוטוקס הוא חלבון טהור שהמקור שלו הוא חיידק הקלוסטרידיום. הוא משמש כמה עשורים לצורך טיפול בהתכווצויות בלתי רצוניות של שרירים לרבות טיקים וכן במצבים רפואיים שונים. ההזרקה של החומר חוסמת מעבר אימפולסים עצביים  לשרירים ולכן גורמת לשריר לנוח ולהפסיק להתכווץ וכתוצאה מכך העור שמעל האזור שהוזרק וכן מעל השרירים הופך לחלק וקמטי ההבעה נראים נינוחים יותר. הבוטוקס מהווה כיום טיפול יעיל מאוד, קל ונוח לקמטי הבעה שמסמלים את גיל ההתבגרות.

על אף שהבוטוקוס רלוונטי בעיקר עבור העלמת קמטים וקמטוטים אשר קשורים לפעילות שרירית וכן להבעה, הוא מהווה פתרון יעיל מאוד גם לקמטוטים שיש ליד השפתיים וכתוצאה מכך הוא מעניק לשפתיים מראה מלא וטוב יותר. לא מדובר על חומר שמיועד למילוי, אך השימוש בו עבור הקמטוטים בסמוך לשפתיים עושה עבודה טובה מאוד ביצירת שפתיים מלאות וחושניות. בוטוקס בשפתיים הוא בעל יתרון שכן, הטיפול נטול תופעות לוואי כגון: אדמומיות, נפיחות מקומית ועוד וניתן לחזור לפעילות מלאה בתום ההזרקה.

בוטוקס בשפתיים- איך התהליך מתבצע?

ההזרקה של בוטוקס לשפתיים מתבעת בעצם על ידי מחט עדינה וקטנה שקרויה גם מחט אינסולין. ההזרקה מתבצעת מסביב לשפתיים במטרה להשפיע על שרירי השפתיים, בכמה נקודות ספציפיות. על אף שלא מעט נשים חוששות מהזרקה באזור המדובר, חשוב לדעת כי לא מדובר על  תהליך כואב מדי ולא מעט נשים משוות את ההזרקה לעקיצה לא כואבת או מזיקה במיוחד של יתוש. ההליך עצמו אורך בין חמש דקות ועד חצי שעה. ניתן לחור על הפעולה ככל שנדרש שכן, ההשפעה שלה היא זמנית ופרק הזמן שהיא תבוא לידי ביטוי יהיה שלושה חודשים.

מתי כדאי לבצע את הטיפול?

טיפולי בוטוקס בשפתיים מתאימים לכל אישה שיש לה שפתיים דקות והיא מעוניינת לשפר את מראה השפתיים שלה ולהשיג מראה בשרני יותר. כמו כן, טיפולים מעין אלה רלוונטים לכל אישה שמעוניינת להיפטר מקמטוטי הגיל שמופיעים וחורצים את העור סביב השפתיים. מדובר על תופעה שמתרחשת בעיקר בקרב נשים מעשנות. טיפולים מעין אלה מעניקים תוצאות טובות מבלי שיהיה צורך להשתמש בחומר מילוי ועל כן, נשים שמעוניינות להימנע מחומר מילוי בשפתיים ועדיין לקבל מראה שפתיים בשרני ואטרקטיבי יותר יכולים לבחור בטיפולים הללו.

כיצד להתכונן לטיפול?

הדבר החשוב ביותר הוא למצוא רופא מנוסה בהזרקת בוטוקוס לשפתיים. על אף שיש לא מעט רופאים שמציעים את שירותיהם בתחום הזרקת בוטוקוס, לא מעט מהם אינם יודעים להזריק לשפתיים ועל כן מראש יש לקבל המלצות על רופא שמומחה בהזרקות לשפתיים. יש לבצע הערכה רפואית שגרתית לפני הטיפול על ידי הרופא וכן, מומלץ למטופלים שנוטלים מדללי דם או אספירין להימנע מנטילת התרופות הללו ליומיים עד שלושה לפני הטיפול וזאת בכדי להימנע משטפי דם. הטיפול  לא מתבצע בהרדמה כלשהי לרבות הרדמה מקומית והחזרה לפעילות שגרתית היא מיידית וללא הגבלה כלשהי.

בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בטיפול, אין ספק שחשוב לדעת כמה שיותר אודות הטיפול וכן, לקבל טיפים טובים הן למציאת רופא מנוסה בתחום והן להכנה לקראת הטיפול. למאמר מומחה מקיף בנושא טיפים לפני ואחרי טיפולי בוטוקוס, לחץ כאן.

תוכן עניינים

שמפו

מוצרי טיפוח מומלצים שכל גבר צריך

בתחום הטיפוח, גברים מוצאים את עצמם לעתים קרובות בטריטוריה לא ידועה, ואינם בטוחים אילו מוצרים הכרחיים באמת לשגרת יומם. בעולם שבו הרושם הראשוני חשוב והטיפוח העצמי הוא בעל חשיבות עליונה, שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נרחיב על מוצרי הטיפוח המומלצים שכל גבר צריך לקחת בחשבון עבור שגרת הטיפוח שלו.

צבע לשיער

מוצרי קוסמטיקה מומלצים לשמירה על שגרת הטיפוח היומית

בעולם המגוון של הקוסמטיקה שבו האפשרויות נראות רבות ואינסופיות, מציאת המוצרים המתאימים לשגרת הטיפוח היומיומית שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. לכן אם את חובבת טיפוח קבוע, אוהבת להתאפר בכל יום או פשוט רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך בכל יום – הכירי כמה מוצרי קוסמטיקה מומלצים עבורך שיכולים לעשות את כל ההבדל במראה ובהרגשה שלך.

ניתוח פלסטי

כל מה שרציתם לדעת על הכנות לתהליך ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים מייצגים תהליך מספק ומשנה חיים עבור אנשים רבים המבקשים להגדיר מחדש את המראה האסתטי שלהם. כיוון שמדובר על הליך כירורגי משמעותי, גם מאחורי שיפורים אסתטיים מסתתרים תהליכים מקדימים מדוקדקים והכנות יסודיות, שהים הכרחיים להבטחת תוצאות בטוחות ומוצלחות.

בושם על אישה

כל הסודות והטיפים לטיפוח אישי

טיפוח אישי אינו רק דבר שבשגרה, זוהי אמנות שנועדה לטפח את הגוף והנפש כאחד, ולטפח תחושת רווחה וביטחון עבור כל אחד. במדריך מקיף זה אנו מתעמקים בסודות ובטיפים לטיפוח אישי נכון ומומלץ עבור נשים וגברים, במטרה לעזור לאנשים להשיג את האני הטוב ביותר שלהם מבפנים.